Regulamin Drukarni i Polityka Prywatności - EW24.PL Drukarnia Reklamy Wysyłka PL i EU
Ekspresowo! Słowo!   Tel. 666 24 1000   INFO@24DRUK.PL     english українська мова русский язык
Reklamy Drukarnia Lublin Warszawa - strona główna


Regulamin i Polityka Prywatności

Regulamin

Pamiętaj! Składając zamówienie w naszej drukarni (dowolną metodą) akceptujesz wszystkie punkty poniższego regulaminu i polityki prywatności.

 

Instrukcja | Terminy | Dostawa | Zwroty | Faktury | Prywatność

Zamawianie przez drukarnię internetową

  • Zarówno przed dokonaniem wyboru zamawianych usług jak i podczas zamawiania możesz się ZALOGOWAĆ do wcześniej założonego konta lub dokonać REJESTRACJI nowego konta.
    Zobacz Film ZOBACZ FILM
  • Rejestracja jest konieczna do złożenia zamówienia - podajesz podczas niej dane do faktury i wysyłki oraz dane kontaktowe (telefon, e-mail).
  • Zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze stałych rabatów (wielkość rabatu dla danego działu jest widoczna na jego górze - po ZALOGOWANIU; rabaty są naliczane w KOSZYKU)

Jak zamawiać? Proste 4 kroki:

1. WYCEŃ I DODAJ DO KOSZYKA TO CO CHCESZ ZAMÓWIĆ

  • Dodaj wybrane oferty usług do tymczasowego koszyka jak w tradycyjnym sklepie internetowym ("Dodaj do koszyka").
  • Przejdź do koszyka, aby złożyć zamówienie.
    Zobacz Film 1 ZOBACZ FILM 1   Zobacz Film 2 ZOBACZ FILM 2

 

2. ZAMÓW ZAWARTOŚĆ KOSZYKA

  • WYBIERZ FORMĘ DOSTAWY - PRZESYŁKA KRAJOWA PRZEDPŁACONA LUB POBRANIOWA / ODBIÓR OSOBISTY
  • Możliwość usunięcia wybranych pozycji w koszyku.
  • Możliwość przesłania wyceny na Twój adres e-mail bez składania zamówienia.
  • Możliwość zmiany adresu wysyłki na inny niż podany przy rejestracji.
  • Minimalna kwota zamówienia to 10 zł - jeśli zamówisz za mniej wartość koszyka zostanie zaokrąglona w górę do 10 zł.
  • Akceptacja regulaminu i polityki prywatności jest wymagana!
  • W koszyku możesz wykorzystać KOD RABATOWY - Więcej o kodach rabatowych...

3. WYBIERZ FORMĘ ZAPŁATY

Ekspresowa metoda zapłaty (zalecana!)
realizacja natychmiastowa


PayU
Ekspresowa zapłata za zamówienie z dowolnego konta bankowego lub karty. Procedura trwa kilka chwil - mechanizm wypełnia za Ciebie formularz przelewu - wystarczy go potwierdzić. Dostępne cały tydzień przez całą dobę! Nie ponosisz żadnej opłaty dodatkowej - prowizja po naszej stronie.
PayU


ZAPŁATA PRZY ODBIORZE DLA ZAMÓWIEŃ DO 500 ZŁ BRUTTO!

Wolniejsze metody zapłaty
realizacja dopiero po zaksięgowaniu środków na naszym koncie!


Przelew tradycyjny (przedpłata)
Odbiorca: EWIZJA Karol Sadurski, Lublin
Tytułem: nr zamówienia
PKO  
02 1020 1013 0000 0502 0274 0256

Faktura przelew 7 dni
Jeżeli chcesz wybrać tą formę płatności napisz e-mail pod adres info@24druk.pl

 

4. DODAJ PLIKI

  • Aby przesłać pliki do zamówienia przejdź do zakładki MOJE ZAMÓWIENIA. Przy wybranym zamówieniu w kolumnie Pliki naciśnij odnośnik [Dodaj]. Naciśnij przycisk Przeglądaj w celu wskazania na swoim komputerze pliku jaki ma zostać przesłany do nas. Jeżeli plików jest więcej niż 1 zalecamy spakowanie wszystkich plików w jedno archiwum RAR lub ZIP. Maksymalny rozmiar przesyłanego pliku to 125 MB. Jeżeli Twój plik jest większy zrób wieloczęściowe archiwum RAR lub ZIP o partach (częściach) nie większych niż 125 MB każdy. Następne pliki można dodać po dodaniu pierwszego!
    Zobacz Film ZOBACZ FILM
  • Weryfikacja przesłanych plików przez naszą obsługę (pon.-pt. 9.00-17.00), Po pozytywnej weryfikacji następuje niezwłoczna realizacja zamówienia (od tego momentu liczone są terminy realizacji)
  • Zrealizowane zamówienie jest pakowane i wysyłane / dowożone / przygotowywane do odbioru osobistego.

To wszystko! Proste, prawda?


STATUSY ZŁOŻONYCH ZAMÓWIEŃ

otrzymywane w automatycznych powiadomieniach e-mail

  • Oczekuje na wpłatę - oczekujemy na zaksięgowanie zapłaty za zamówienie, możezsz w międzyczasie przesłać pliki do zamówienia
  • Wpłata zaksięgowana - możemy przystąpić do weryfikacji przesłanych plików do druku
  • Pliki zweryfikowane - przesłane pliki są poprawne i rozpoczynamy realizację zamówienia
  • Zrealizowane - zamówienie zostało zrealizowane i jest gotowe do odbioru osobistego, wysyłki lub dowozu miejskiego
  • Zakończone - zamówienie zostało odebrane osobiście lub dostarczone

Dostępność drukarni internetowej EW24.pl

  1. Zamówienia w naszej drukarni internetowej www.ew24.pl można składać 7 dni w tygodniu przez całą dobę, przez cały rok.

  2. Obsługa drukarni internetowej (m.in. weryfikacja przesłanych zamówień) odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00 z uwzględnieniem dni wolnych ustawowo i zwyczajowo (np. tzw. "długie weekendy" zgodnie z informacjami podanymi na stronie głównej www.ew24.pl).

do góry działu


Terminy realizacji

  1. Podane na stronie terminy realizacji mają charakter orientacyjny. Dokładamy wszelkich starań, aby podane maksymalne terminy nie zostały nigdy przekroczone (w 95% przypadków terminy są krótsze niż podane lub z dolnego zakresu!).
  2. W przypadku niespodziewanej kumulacji zleceń, wypadków losowych, opóźnień podwykonawców (dostawców materiałów, firm kurierskich itp.) mogą zdarzyć się 1-2 dniowe opóźnienia, za które nie możemy ponosić odpowiedzialności finansowej lub prawnej (skutkującej np. odstąpieniem przez zamawiającego od transakcji).

do góry działu


Przesyłki kurierskie, odbiory osobiste, dowóz miejski

Nazwa max rozmiar cm max waga czas płatność przy odbiorze cena zł brutto cena dla zamówień
od 1000 zł brutto
Kurier krajowy po przedpłacie
120x70x20 31 kg 1-2 dni roboczych NIE 21 GRATIS
Kurier krajowy pobraniowy 120x70x20 31 kg 1-2 dni roboczych TAK
do 500 zł brutto
26 -
Odbiór osobisty z przedpłatą Lublin brak brak pon.-pt. 9-17 NIE gratis gratis
Odbiór osobisty pobraniowy Lublin brak brak pon.-pt. 9-17 TAK
do 500 zł brutto
gratis -
Odbiór osobisty ze skrytki depozytowej Lublin 22x47x150 50 kg 24h NIE gratis gratis
Dowóz miejski Lublin i okolice 300x150x50 100 kg pon.-pt. 10-16 NIE 30 GRATIS
  1. Państwa paczki dostarczają różne firmy kurerskie zależnie od względów logistycznych - nie mamy wpływu na wybór firmy - korzystamy z usług firmy multikurierskiej i to tej firmy system dobiera firmę kurierską biorąc pod uwagę różne czynniki m.in. wagę, godzinę nadania, adres dostawy. Do naszej dyspozycji są kurierzy firm DPD, DHL, GLS, UPS, TNT, Fed-Ex, K-EX. Można także wybrać odbiór osobisty lub podesłać swojego kuriera.

  2. Numer listu przewozowego i nazwę firmy kurierskiej podajmy na prośbę mailową lub telefoniczną - znamy te dane dopiero po przygotowaniu listu przewozowego paczki tuż przed nadaniem.

  3. Paczki krajowe zazwyczaj dostarczane są na następny dzień roboczy do godziny 17.00 (paczka nadana w czwartek dotrze w piątek, ale nadana w piątek dotrze w poniedziałek). Niekiedy zdarza się (rzadko - zwykle w miejscowościach mocno oddalonych od dużych miast), że paczka dociera w ciągu 2 dni roboczych. Sporadycznie mogą wystąpić opóźnienia wynikające ze zdarzeń losowych po stronie firm kurierskich (np. spowodowanych intensywnymi opadami śniegu, powodziami itp.).

  4. W większości przypadków paczka nadana przez nas do godziny 14.00 trafia do sortowni do godziny 18.30. W nocy przewożona jest do sortowni najbliższej odbiorcy. Między godziną 8.00 a 10.00 lokalny kurier z Twojego miasta wyjeżdża z paczką z sortowni. Nie mamy wpływu na godzinę dostarczenie przesyłki pod Twój adres. Pamiętaj, że kurier ma swoją ustaloną kolejkę rozwożenia paczek i mimo, że jest np. tylko 2 kilometry od Ciebie to może dotrzeć dopiero pod koniec dnia, więc jeżeli zależy Ci na szybszym odbiorze to możesz podjechać osobiście do kuriera - zadzwoń do najbliższego oddziału odpowiedniej firmy kurierskiej, podaj nr listu przewozowego i poproś o kontakt z kurierem dowożącym paczki w Twojej części miasta.

  5. W przypadku dostawy paczki budzącej wątpliwość (widoczne uszkodzenia w transporcie) polecamy niezwłocznie sporządzić od razu przy kurierze protokół uszkodzenia. Po odebraniu paczki od kuriera będzie trudniej określić winnego uszkodzenia mechanicznego wydruków. Każda paczka jest ubezpieczona na kwotę do 5000 zł.

do góry działu


Odstąpienie od transakcji, zwroty

  1. Drukarnia internetowa świadcząca usługi nie jest typowym sklepem internetowym z towarami. Nie ma możliwości zwrotu oferowanych przez nas zindywidualizowanych usług reklamowych i drukarskich (które nie są towarami w rozumieniu przepisów prawa i nie mogą podlegać zwrotom i ponownej sprzedaży tej samej indywidualnej usługi innemu nabywcy). Wszelkie użycie słów produkt lub towar (także w liczbie mnogiej i deklinacji) należy rozumieć jako ofertę(y) usług(i).

  2. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane zgodnie z oczekiwaniami Klientów, a w przypadkach ewentualnych pomyłek, błędów lub wad usługi jesteśmy nastawieni na polubowne rozwiązywanie reklamacji. Stały kontakt telefoniczny lub mailowy w trakcie realizacji zamówienia z pewnością pomoże uniknąć niejasności.

  3. Do sprawnej realizacji zamówienia przydatne będą wszelkie podpowiedzi jak poprawnie przygotować projekty do druku wraz z plikami-szablonami do pobrania dostępne na stronie Szablony i wytyczne. Akceptacja przez zamawiającego niepoprawnie przygotowanych plików oznacza akceptację braku jakiejkolwiek możliwości reklamacji usługi.

do góry działu


O fakturach elektronicznych

  1. Podpis i pieczątka nie są obowiązkowe na fakturze
    "...informacje, które koniecznie muszą być zawarte na fakturze, aby stanowiła ona ważny dowód księgowy, zostały wymienione w rozporządzeniu Ministra Finansów. Podatnik powinien wiedzieć, że nie ma wśród nich wzmianki, aby podpis którejkolwiek ze stron transakcji był wymagany. Można zatem założyć, że faktury pozbawione odręcznego podpisu wystawcy, są poprawne w rozumieniu prawa oraz nie ma podstaw do kwestionowania ich wiarygodności, ze względu na te braki.
    … już od wielu lat
    Owszem, kiedyś dla ważności sporządzonego dokumentu potwierdzającego zawarcie transakcji sprzedaży wymagany był odręczny podpis wystawiającego fakturę, jak również jego pieczątka. Należy jednakże pamiętać, że polskie prawo podatkowe w kwestii regulacji dotyczących podatku od towarów i usług jest zharmonizowane z przepisami państw członkowskich unii. Oznacza to, że od momentu akcesji do Unii Europejskiej, Polska musiała dostosować przepisy w zakresie VAT do norm unijnych. W związku z tym, przepis ten został zniesiony w 2004 roku."

    Iwona Cackowska, księgowa Tax Care
    Źródło: http://taxcare.pl/porady/czy-wystawca-faktury-musi-ja-podpisac - data odczytu: 30-10-2014

     

  2. Definicja faktury elektronicznej
    "...Aby faktura mogła zostać uznana za fakturę elektroniczną, musi być wystawiona oraz otrzymana w dowolnym formacie elektronicznym.
    Wybór samego formatu zależy od podatnika. Może to być na przykład faktura w formie ustrukturyzowanego komunikatu (jak np. XML) lub też inny rodzaj formatu elektronicznego (jak np. wiadomości e-mail z załącznikiem w PDF, DOC, CSV, lub faks otrzymany w formacie elektronicznym).
    Faktury, które zostaną utworzone w formacie elektronicznym przy użyciu programów księgowych lub edytorów tekstu, a następnie zostaną wysłane lub otrzymane w formie papierowej, choć będą fakturami w rozumieniu przepisów ustawy o VAT, nie będą uznawane za faktury elektroniczne w rozumieniu definicji zawartej w art. 2 pkt 32 ustawy o VAT.
    Z drugiej strony faktury sporządzone w formie papierowej, które zostały przetworzone na format elektroniczny (np. zeskanowane), a następnie wysłane i otrzymane w formie wiadomości e-mail, mogą zostać uznane za faktury elektroniczne – przy czym warunkiem koniecznym jest, aby wersja papierowa nie została wysłana lub przekazana odbiorcy.
    Warto zauważyć, że zgodnie z definicją rodzaj formatu elektronicznego jest bez znaczenia, ważne natomiast jest to aby była ona wystawiona i otrzymana w formie elektronicznej.

    Przez wystawienie rozmieć należy udostępnienie faktury w taki sposób, aby jej odbiorca mógł ją otrzymać. A zatem nie zawsze musi być to wiadomość e-mail, może być to też zapewnienie możliwość pobrania faktury w formacie elektronicznym, za pośrednictwem serwisu internetowego (oczywiście po wcześniejszym logowaniu zabezpieczonym hasłem), lub przekazanie przy pomocy bezpiecznego połączenia. Za otrzymaną ustawa uznaje fakturę, która dotrze do odbiorcy. Może to być zarówno moment wpływu wiadomości e-maill na serwer pocztowy odbiorcy, jak i moment pobrania jej z serwisu internetowego."

    Źrodło: http://ksiegowosc.infor.pl/podatki/vat/faktura/321655,Faktury-elektroniczne-w-2014-roku.html - data odczytu: 30-10-2014

do góry działu


Bezpieczeństwo transakcji

  1. Państwa dane, uzyskane poprzez przesłanie formularza zamówienia, służą jedynie realizacji zamówienia przez firmę EWIZJA Karol Sadurski, 20-601 Lublin, ul. Zana 3a, NIP: 7122722330, REGON: 060340143. Podanie danych jest dobrowolne z tym zastrzeżeniem, że podanie niekompletnych danych może uniemożliwić realizację zamówienia.
  2. Ekspresowe płatności w naszej drukarni internetowej obsługuje serwis PayU.pl prowadzony przez firmę PayU S.A. ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań, z którą to firmą posiadamy stosowną umowę współpracy. Płatność poprzez PayU.pl wymaga akceptacji regulaminu owego serwisu. Więcej o PayU na stronie www.payu.pl.
  3. Gwarantujemy poufność wszelkich powierzonych materiałów (np. przed wydaniem). Zapewniamy pełne poszanowanie praw autorskich.

Polityka prywatności serwisu EW24.pl

1. Informacje ogólne.

  1. Operatorem Serwisu www.ew24.pl jest EWIZJA Karol Sadurski, ul. Zana 3a, 20-601 Lublin
  2. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.
    2. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. "ciasteczka").
    3. Poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego Zenbox sp. z o.o.

2. Informacje w formularzach.

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.
  2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP)
  3. Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej, niż za zgodą użytkownika.
  4. Dane podane w formularzu mogą stanowić zbiór potencjalnych klientów, zarejestrowany przez Operatora Serwisu w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
  5. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego.
  6. Dane podane w formularzach mogą być przekazane podmiotom technicznie realizującym niektóre usługi – w szczególności dotyczy to przekazywania informacji o posiadaczu rejestrowanej domeny do podmiotów będących operatorami domen internetowych (przede wszystkim Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa j.b.r – NASK), serwisów obsługujących płatności lub też innych podmiotów, z którymi Operator Serwisu w tym zakresie współpracuje.

3. Informacja o plikach cookies.

  1. Serwis korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    2. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    3. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics
  10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
  11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

 

4. Logi serwera.

 

  1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
  2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
    1. czas nadejścia zapytania,
    2. czas wysłania odpowiedzi,
    3. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
    4. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
    5. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
    6. informacje o przeglądarce użytkownika,
    7. Informacje o adresie IP.
  3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
  4. Dane powyższe nie są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.

 

5. Udostępnienie danych.

 

  1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.
  2. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.
  3. Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

 

6. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

 

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
  2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/system i postępuj zgodnie z instrukcjami:
    1. Internet Explorer
    2. Chrome
    3. Safari
    4. Firefox
    5. Opera
    6. Android
    7. Safari (iOS)
    8. Windows Phone
    9. Blackberry

do góry działu

© 1999-2017 DRUKARNIA EW24.PL - Grupa 24DRUK.PL - Wdrożenie: EWIZJA
  • PAYU
    EKSPRESOWY PRZELEW Z DOWOLNEGO KONTA LUB KARTY
  • PRZELEW BANKOWY NA KONTO
    PKO BP, 02 1020 1013 0000 0502 0274 0256, EWIZJA KAROL SADURSKI, LUBLIN
  • Pay with PayPal
  • FAKTURA PROFORMA
  • GOTÓWKA, KARTA
  • POBRANIE (DO 500 ZŁ)


Dla wszystkich Klientów:

PRZESYŁKA KURIERSKA
CAŁA POLSKA 24H



Dla osób z Lublina i okolic także:
  • ODBIÓR OSOBISTY Z BIURA
  • ODBIÓR 24H ZE SKRYTKI NA KOD
  • DOWÓZ MIEJSKI


DLACZEGO WARTO NAM POWIERZYĆ ZLECENIE - 4 KONKRETY:
  • Działamy w branży reklamy i druku od 1999 roku, a Drukarnię Internetową EW24.PL prowadzimy nieprzerwanie od 2008 roku.
  • 90% zleceń realizujemy na swoich maszynach - nawet tego samego dnia - Ekspresowo! Słowo!
  • Mamy za sobą dzisiątki tysięcy zamówień oraz tysiące powracających do nas Klientów.
  • Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Druku - organizacji zrzeszającej ok. 80 liderów rynku!
Program Ochrony Kupujących PayU Opinie o Agencja Reklamowa EWIZJA Karol Sadurski / EW24.pl Ekspresowe Wydruki Agencja Reklamowa EWIZJA Karol Sadurski / EW24.pl Ekspresowe Wydruki Lublin Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Druku

Wiele sposobów zapłaty przez PayU
Zapisz się na nasz newsletter, aby otrzymywać informacje o nowościach w ofercie i promocjach! Warto!
Obiecujemy, że nie zaśmiecimy Twojej skrzynki (będziemy pisać maksymalnie raz na miesiąc). Bazy nie przekazujemy innym podmiotom.

E-MAIL:  IMIĘ:

FORMULARZ ZAPYTANIA E-MAIL Samodzielna wycena nie wystarcza? Potrzebujesz inny wariant (nakład, podłoże)? Pomożemy! Doradzimy!
TWÓJ E-MAIL:



Do Góry
Zamów rozmowę