Instrukcja | Terminy | Dostawa | Zwroty | Faktury | Prywatność
Jak zamawiać? Proste 4 kroki:
1. WYCEŃ I DODAJ DO KOSZYKA TO CO CHCESZ ZAMÓWIĆ
2. ZAMÓW ZAWARTOŚĆ KOSZYKA
3. WYBIERZ FORMĘ ZAPŁATY
Ekspresowa metoda zapłaty (zalecana!)
realizacja natychmiastowa
PayU
Ekspresowa zapłata za zamówienie z dowolnego konta bankowego lub karty. Procedura trwa kilka chwil - mechanizm wypełnia za Ciebie formularz przelewu - wystarczy go potwierdzić. Dostępne cały tydzień przez całą dobę! Nie ponosisz żadnej opłaty dodatkowej - prowizja po naszej stronie.
ZAPŁATA PRZY ODBIORZE DLA ZAMÓWIEŃ DO 1000 ZŁ BRUTTO!
Wolniejsze metody zapłaty
realizacja dopiero po zaksięgowaniu środków na naszym koncie!
Przelew tradycyjny (przedpłata)
Odbiorca: Ewizja Karol Sadurski, Lublin
Tytułem: nr zamówienia
PKO BP 02 1020 1013 0000 0502 0274 0256
Faktura przelew 7 dni
Jeżeli chcesz wybrać tą formę płatności napisz e-mail pod adres info@24druk.pl
4. DODAJ PLIKI
To wszystko! Proste, prawda?
otrzymywane w automatycznych powiadomieniach e-mail
Zamówienia w naszej drukarni internetowej www.ew24.pl można składać 7 dni w tygodniu przez całą dobę, przez cały rok.
Obsługa drukarni internetowej (m.in. weryfikacja przesłanych zamówień) odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00 z uwzględnieniem dni wolnych ustawowo i zwyczajowo (np. tzw. "długie weekendy" zgodnie z informacjami podanymi na stronie głównej www.ew24.pl).
Nazwa | max rozmiar cm | max waga | czas | płatność przy odbiorze | cena zł brutto | cena dla zamówień od 1000 zł brutto |
Kurier krajowy po przedpłacie |
120x70x20 | 31 kg | 1-2 dni roboczych | NIE | 21 | GRATIS |
Kurier krajowy pobraniowy | 120x70x20 | 31 kg | 1-2 dni roboczych | TAK do 1000 zł brutto |
26 | - |
Odbiór osobisty z przedpłatą Lublin | brak | brak | pon.-pt. 9-17 | NIE | gratis | gratis |
Odbiór osobisty pobraniowy Lublin | brak | brak | pon.-pt. 9-17 | TAK do 1000 zł brutto |
gratis | - |
Odbiór osobisty Lublin ze skrytki depozytowej na kod | 120x45x45 | 50 kg | 24h | NIE | gratis | gratis |
Dowóz miejski Lublin i okolice | 300x150x50 | 100 kg | pon.-pt. 10-16 | NIE | 30 | GRATIS |
Państwa paczki dostarczają różne firmy kurerskie zależnie od względów logistycznych - nie mamy wpływu na wybór firmy - korzystamy z usług firmy multikurierskiej i to tej firmy system dobiera firmę kurierską biorąc pod uwagę różne czynniki m.in. wagę, godzinę nadania, adres dostawy. Do naszej dyspozycji są kurierzy firm DPD, DHL, GLS, UPS, TNT, Fed-Ex, K-EX. Można także wybrać odbiór osobisty lub podesłać swojego kuriera.
Numer listu przewozowego i nazwę firmy kurierskiej podajmy na prośbę mailową lub telefoniczną - znamy te dane dopiero po przygotowaniu listu przewozowego paczki tuż przed nadaniem.
Paczki krajowe zazwyczaj dostarczane są na następny dzień roboczy do godziny 17.00 (paczka nadana w czwartek dotrze w piątek, ale nadana w piątek dotrze w poniedziałek). Niekiedy zdarza się (rzadko - zwykle w miejscowościach mocno oddalonych od dużych miast), że paczka dociera w ciągu 2 dni roboczych. Sporadycznie mogą wystąpić opóźnienia wynikające ze zdarzeń losowych po stronie firm kurierskich (np. spowodowanych intensywnymi opadami śniegu, powodziami itp.).
W większości przypadków paczka nadana przez nas do godziny 14.00 trafia do sortowni do godziny 18.30. W nocy przewożona jest do sortowni najbliższej odbiorcy. Między godziną 8.00 a 10.00 lokalny kurier z Twojego miasta wyjeżdża z paczką z sortowni. Nie mamy wpływu na godzinę dostarczenie przesyłki pod Twój adres. Pamiętaj, że kurier ma swoją ustaloną kolejkę rozwożenia paczek i mimo, że jest np. tylko 2 kilometry od Ciebie to może dotrzeć dopiero pod koniec dnia, więc jeżeli zależy Ci na szybszym odbiorze to możesz podjechać osobiście do kuriera - zadzwoń do najbliższego oddziału odpowiedniej firmy kurierskiej, podaj nr listu przewozowego i poproś o kontakt z kurierem dowożącym paczki w Twojej części miasta.
W przypadku dostawy paczki budzącej wątpliwość (widoczne uszkodzenia w transporcie) polecamy niezwłocznie sporządzić od razu przy kurierze protokół uszkodzenia. Po odebraniu paczki od kuriera będzie trudniej określić winnego uszkodzenia mechanicznego wydruków. Każda paczka jest ubezpieczona na kwotę do 5000 zł.
Drukarnia internetowa świadcząca usługi nie jest typowym sklepem internetowym z towarami. Nie ma możliwości zwrotu oferowanych przez nas zindywidualizowanych usług reklamowych i drukarskich (które nie są towarami w rozumieniu przepisów prawa i nie mogą podlegać zwrotom i ponownej sprzedaży tej samej indywidualnej usługi innemu nabywcy). Wszelkie użycie słów produkt lub towar (także w liczbie mnogiej i deklinacji) należy rozumieć jako ofertę(y) usług(i).
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane zgodnie z oczekiwaniami Klientów, a w przypadkach ewentualnych pomyłek, błędów lub wad usługi jesteśmy nastawieni na polubowne rozwiązywanie reklamacji. Stały kontakt telefoniczny lub mailowy w trakcie realizacji zamówienia z pewnością pomoże uniknąć niejasności.
Do sprawnej realizacji zamówienia przydatne będą wszelkie podpowiedzi jak poprawnie przygotować projekty do druku wraz z plikami-szablonami do pobrania dostępne na stronie Szablony i wytyczne. Akceptacja przez zamawiającego niepoprawnie przygotowanych plików oznacza akceptację braku jakiejkolwiek możliwości reklamacji usługi.
Podpis i pieczątka nie są obowiązkowe na fakturze
"...informacje, które koniecznie muszą być zawarte na fakturze, aby stanowiła ona ważny dowód księgowy, zostały wymienione w rozporządzeniu Ministra Finansów. Podatnik powinien wiedzieć, że nie ma wśród nich wzmianki, aby podpis którejkolwiek ze stron transakcji był wymagany. Można zatem założyć, że faktury pozbawione odręcznego podpisu wystawcy, są poprawne w rozumieniu prawa oraz nie ma podstaw do kwestionowania ich wiarygodności, ze względu na te braki.
… już od wielu lat
Owszem, kiedyś dla ważności sporządzonego dokumentu potwierdzającego zawarcie transakcji sprzedaży wymagany był odręczny podpis wystawiającego fakturę, jak również jego pieczątka. Należy jednakże pamiętać, że polskie prawo podatkowe w kwestii regulacji dotyczących podatku od towarów i usług jest zharmonizowane z przepisami państw członkowskich unii. Oznacza to, że od momentu akcesji do Unii Europejskiej, Polska musiała dostosować przepisy w zakresie VAT do norm unijnych. W związku z tym, przepis ten został zniesiony w 2004 roku."
Iwona Cackowska, księgowa Tax Care
Źródło: http://taxcare.pl/porady/czy-wystawca-faktury-musi-ja-podpisac - data odczytu: 30-10-2014